lunes, 31 de marzo de 2014

BRANCO E EN BOTELLA

LOGO DE INDAGAR COMO É A VACA POR FÓRA E POR DENTRO, TOCA INVESTIGAR QUE PRODUTOS PODEMOS EXTRAER E ELABORAR COA MATERIA PRIMA QUE NOS DÁ ESTE ANIMAL.

PARA OBTER ESTA INFORMACIÓN, NA AULA EMPREGAMOS UN LIBRO QUE GABRIEL NOS TROUXO AO COMEZO DO PROXECTO. É UN MATERIAL MOI INTERESANTE QUE NOS FALA DO LEITE E OS SEUS DERIVADOS...


 DE ONDE VEN O LEITE E PARA QUE SERVE?

 COMO SE MUXÍA ANTES E COMO SE MUXE AGORA?

 QUE SIGNIFICA PASTEURIZAR O LEITE?


QUE PRODUTOS PODEMOS ELABORAR EMPREGANDO O LEITE?






TAMÉN TEMOS QUE INVESTIGAR QUE OUTROS ANIMAIS DAN LEITE. NESTE LIBRO, HAI ALGÚN EXEMPLO...


CANTO NOS BENEFICIAMOS DOS ANIMAIS! POR ISO, DEBEMOS COIDALOS MOITO!



sábado, 29 de marzo de 2014

BUSCAMOS OBXECTOS CON FORMA DE TRIÁNGULO

COMO XA SABEDES, DENDE CASE O COMEZO DE CURSO ANDAMOS Á BUSCA DE OBXECTOS DO ENTORNO CON DIFERENTES FORMAS.

COMEZAMOS BUSCANDO OBXECTOS CON FORMA DE CIRCULO...








DESPOIS BUSCAMOS OBXECTOS CON FORMA DE CUADRADO...










E AGORA, OS PEQUENOS INVESTIGADORES DEBERÁN BUSCAR POLO SEU ENTORNO COUSAS CON FORMA DE TRIÁNGULO...




COMO VEDES, ESTÁN A FACELO MOI BEN E XA CONSEGUIMOS ALGÚNS PARA COLOCAR NO NOSO MURAL...



jueves, 27 de marzo de 2014

GUÍA PARA A INCLUSIÓN EDUCATIVA

BOTÁNDOLLE UNHA OLLADA AO BLOGE www.laeduteca.blogspot.com.es DE ÓSCAR ALONSO ATOPEI UNHA ENTRADA MOI INTERESANTE REFERENTE Á INCLUSIÓN EDUCATIVA.

NESTA ENTRADA, PODEMOS VER UNHA SERIE DE GUÍAS ÚTILES PARA O PROFESORADO, EDITADAS POLA FEDERACIÓN VASCA DE ASOCIACIÓNS A FAVOR DAS PERSOAS CON DISCAPACIDADE INTELECTUAL (FEVAS), QUE CONTEÑEN MATERIAIS E RECURSOS AXEITADOS PARA FOMENTAR A INCLUSIÓN NO SISTEMA EDUCATIVO.

NESTE CASO, POR TRATARSE DUN BLOGUE DIRIXIDO Á ETAPA DE EDUCACIÓN INFANTIL, PUBLICAREI A GUÍA RELATIVA A ESTA ETAPA. NEMBARGANTE, OS INTERESADOS NAS GUÍAS REFERENTES TANTO A EDUCACIÓN PRIMARIA COMO A SECUNDARIA, PODEN CONSULTALAS NO BLOGUE MENCIOADO AO COMEZO DESTA ENTRADA.

 https://docs.google.com/document/d/1_CI3pSZJaeGt0Z7GLKY73SjBKdESSOD09sfd_5yw5y8/pub


miércoles, 26 de marzo de 2014

HORA DE LER...

HOXE, A NOSA VACA BLANCA TRÓUXONOS  UN CONTO PRECIOSO PARA A SESIÓN DE LECTURA...

GUSTOUNOS TANTO QUE QUEREMOS COMPARTILO CON TODOS VÓS. A CONTINUACIÓN, PODEDES VISIONAR TANTO O CONTO COMO A CANCIÓN...




QUE FERMOSOS SON OS CONTOS CANTADOS!!


martes, 25 de marzo de 2014

XOGANDO E APRENDENDO COA PDI

EMPREGAR NA AULA DE EDUCACIÓN INFANTIL METODOLOXÍAS INNOVADORAS, IMPLICA RELEGAR O TRABALLO EN MATERIAL IMPRESO A TRABALLAR MÁIS A TRAVÉS DAS NOVAS TECNOLOXÍAS; POR EXEMPLO, REALIZANDO CERTOS EXERCICIOS EMPREGANDO A PDI.

AQUÍ VOS DEIXO ALGÚNS EXEMPLOS....


 AS FORMAS XEOMÉTRICAS...

 AS HABILIDADES NUMÉRICAS...

OS SONS DOS ANIMAIS, 

 GRAFOMOTRICIDADE E  NÚMEROS...

A ORIENTACIÓN ESPACIAL; ARRIBA/ABAIXO


PUZLES E XOGOS SOBRE AS ESTACIÓNS.
NESTE CASO. A PRIMAVERA.











ASÍ, ADEMÁIS DE APRENDER, DIVERTÍMONOS UN MONTÓN!

lunes, 24 de marzo de 2014

UNHA NOVA TAREFA PARA @S ENCARGAD@S

DENDE QUE SEMENTAMOS AS CABAZAS, O ENCARGAD@ DO DÍA TEN UNHA NOVA TAREFA; REGAR AS SEMENTES...


 FACÉMOLO TAN BEN...

 E CON TANTO AGARIMO...



QUE XA NOS MEDRARON!!















QUEREDES VELO?... MIRADE, MIRADE...



sábado, 22 de marzo de 2014

DÍA MUNDIAL DA AUGA

UNHA DAS TEMÁTICAS QUE SE ABORDAN DENDE A EDUCACIÓN EN VALORES É A EDUCACIÓN AMBIENTAL. NON CABE DÚBIDA DA IMPORTANCIA QUE ESTA TEN DENDE AS PRIMEIRAS ETAPAS EDUCATIVAS PARA QUE OS NEN@S TOMEN CONCIENCIA DE QUE É PRECISO COIDAR O ENTORNO NATURAL QUE NOS RODEA.

NO DÍA DE ONTE, CONMEMORAMOS O DÍA DA ÁRBORE, FOMENTANDO O COIDADO DOS NOSOS MONTES, E NON SÓ O COIDADO DA FLORA SENÓN TAMÉN DA FAUNA.
 POIS BEN, COMO NON PODE SER DOUTRO XEITO, DENDE ESTE BLOGUE QUERO FACER MENCIÓN DOUTRA CONMEMORACIÓN RELACIONADA COA EDUCACIÓN AMBIENTAL; O DÍA MUNDIAL DA AUGA.

CADA ANO, DESTÁCASE UN ASPECTO EN PARTICULAR. ESTE ANO TRATA SOBRE A AUGA E A SEGURIDADE ALIMENTARIA.

AQUÍ VOS DEIXO UN GLOGSTER QUE CONTÉN CONTOS, VIDEOS E XOGOS RELACIONADOS COA AUGA...





É UN GLOGSTER ELABORADO POR ANA MARTINEZ REY, PUBLICADO NO SEU BLOGUE http://aulatic-terradeferrol.blogspot.com.es/.

A CONTINUACIÓN, DÉIXOVOS TAMÉN UN ENLACE CON RECURSOS EDUCATIVOS QUE PODEMOS ATOPAR NO PORTAL DO INTEF...



http://www.ite.educacion.es/es/inicio/noticias-de-interes/774-22-de-marzo-dia-mundial-del-agua



viernes, 21 de marzo de 2014

OS SETE CABRITOS

COMO XA SABEDES A NOSA VACA BLANCA ESTANOS A PROPOR A LECTURA DE DIFERENTES CONTOS CUXOS PROTAGONISTAS SON TAMÉN, AO IGUAL QUE A VACA, ANIMAIS DE GRANXA.


HOXE LEVAMOS UNHA GRATA SORPRESA...


"OS SETE CABRITOS" QUE BEN!! DÉMONOS CONTA DE QUE TAMÉN É UN CONTO NO QUE APARECEN ANIMAIS RUMIANTES...A CABRA E AS SÚAS CRÍAS, OS CABRITOS. ADEMÁIS, ENCANTOUNOS PORQUE APARECE UN...LOBO!!

QUE FAI UNHA MOREA DE TRASNADAS. COMA ESTA...



PARA CONSEGUIR COMER OS CABRITOS.

PERO CHEGA MAMÁ CABRA E...


MENTRES O LOBO DURME.. ÁBRELLE A BARRIGA, QUITA OS CABRITOS E ÉNCHELLE O BANDULLO DE PEDRAS...


E CANDO ESTE ESPERTA, CON MOITA SEDE,  ALÓ VAI POLO RÍO ABAIXO...



RIMOS A GARGALLADAS!!

DÍA DA ÁRBORE

PARA CONMEMORAR O DÍA DA ÁRBORE, E DADO QUE A CLIIMATOLOXÍA NON NOS ACOMPAÑOU PARA IR PLANTAR, ELABORAMOS UNHAS FERMOSAS ÁRBORES TROQUELADAS. QUEREDES VER COMO AS FIXEMOS?




SILVIA CASTELO BOUZA's Slidely by Slidely Slideshow

AGORA XA SABEMOS QUE O 21 DE MARZO É UN DÍA MOI ESPECIAL...O DÍA DA ÁRBORE!

AQUÍ VOS DEIXO AS PLANTILLAS PARA O TROQUELADO POR SE QUEREDES FACER UNHA DESTAS ÁRBORES COS PEQUES...




jueves, 20 de marzo de 2014

"CUERDAS"

"LA VERDADERA EDUCACIÓN CONSISTE EN OBTENER LO MEJOR DE UNO MISMO. ¿QUÉ OTRO LIBRO SE PUEDE ESTUDIAR MEJOR QUE EL DE LA HUMANIDAD?" GANDHI.


CON ESTA CITA DO PENSADOR INDIO, QUERO FACER MENCIÓN Á IMPORTANCIA QUE TEN DENTRO DAS NOSAS AULAS TANTO A EDUCACIÓN EN VALORES COMO A ATENCIÓN Á DIVERSIDADE

PEDRO SOLÍS, REFLICTE A IMPORTANCIA DE AMBOS OS DOUS ASPECTOS DUNHA FORMA MOI ESPECIAL... A TRAVÉS DUN CORTOMETRAXE DE ANIMACIÓN CHAMADO "CUERDAS".


COMO VEDES, É DIFÍCIL CONTER A EMOCIÓN ANTE ESTE CORTOMETRAXE QUE NARRA A HISTORIA DE DOUS NEN@S MOI ESPECIAIS... NEN@S QUE FORMAN PARTE DA NOSA REALIDADE E DOS CENTROS DOCENTES ONDE NÓS, OS DOCENTES, TRABALLAMOS.


PARABÉNS JAIME!

HOXE, NO COLE, CELEBRAMOS O CUMPREANOS DE JAIME. XA TEN 5 ANOS!!




PARABÉNS JAIME!



miércoles, 19 de marzo de 2014

CHIVOS CHIVÓNS

PARA NON PERDER O FÍO CONDUTOR, APROVEITAMOS A HORA DA LECTURA DE CONTOS PARA SEGUIR AMPLIANDO E REFORZANDO CONTIDOS DO NOSO PROXECTO.

COMO XA VOS COMENTEI, ESTAMOS A INVESTIGAR COMO FAN A DIXESTIÓN OS ANIMAIS RUMIANTES E, ADEMÁIS DA VACA, COÑECIMOS OUTROS ANIMAIS QUE TAMÉN REMOEN; A CABRA, O CAMELO, A XIRAFA, O CERVO E TAMÉN...O CHIVO! PERO...QUE É UN CHIVO? 

GRAZAS A ESTE CONTO SOUBEMOS COMO ERAN ESTES ANIMAIS TAN ESPECIAIS...


ADEMÁIS, A TRAVÉS DO CONTO, NON SÓ TRABALLAMOS CONTIDOS REFERIDOS AO PROXECTO SENÓN TAMÉN CONCEPTOS BÁSICOS COMO SON OS TAMAÑOS; GRANDE, MEDIANO, PEQUENO... 

COMO VEDES, OS CONTOS SON UN GRAN RECURSO DIDÁCTICO QUE NOS PERMITE TRABALLAR OS CONTIDOS DENDE UN ENFOQUE GLOBALIZADOR.

"LA ESCUELA HA DE SER PARA EL NIÑO, NO EL NIÑO PARA LA ESCUELA" (OVIDIO DECROLY).

martes, 18 de marzo de 2014

QUE DIFERENZA HAI ENTRE UN TOURO E UN BOI?

ESTA PREGUNTA ANDABA RONDANDO POLA NOSA CABEZA DENDE O COMEZO DESTE PROXECTO. DE FEITO, É UNHA DAS CUESTIÓNS QUE APUNTAMOS NA PRIMEIRA FASE DO PROXECTO; QUE QUEREMOS SABER?

COMO EN TODO PROXECTO, A MAIORÍA DAS PREGUNTAS QUE SE PLANTEXAN QUEDAN ABERTAS PARA DAR LUGAR A UNHA INVESTIGACIÓN POR PARTE DOS PEQUES. NESTE CASO, ANALIZANDO O MATERIAL APORTADO POLAS FAMILIAS, DESCUBRIMOS QUE NUN DOS LIBROS ESTABA A RESPOSTA A ESTA PREGUNTA! 
QUEREDES VELO?...



ANTES DE DAR COA RESPOSTA, PUXEMOS EN COMÚN AS NOSAS IDEAS PREVIAS A CERCA DAS DIFERENZAS ENTRE O TOURO E O BOI:

- O TOURO TEN PATAS (PERO SE NOS FIXAMOS NO BOI VEMOS QUE TAMÉN AS TEN).
- O TOURO É MÁIS FORTE E ADEMÁIS TEN CORNOS ( OBSERVAMOS O BOI E VEMOS QUE TAMÉN É FORTE E QUE TAMÉN TEN CORNOS).

QUE COMPLICADO!!...



PERO...QUE BEN PODER CONSULTAR LIBROS PARA AMPLIAR E/OU MODIFICAR AS NOSAS IDEAS PREVIAS!! AGORA XA O TEMOS CLARO...