domingo, 10 de noviembre de 2013

ELABORANDO O MURAL DO OUTONO...

O MAGOSTO, O SAMAÍN, AS FOLLAS, OS FROITOS...COMO NOS GUSTA A ESTACIÓN DO OUTONO...

E QUE MELLOR FORMA DE DEMOSTRALO QUE DECORANDO O NOSO COLE CON ELEMENTOS TÍPICOS DESTA ESTACIÓN...


OS NEN@S DE 4 ANOS, FIXEMOS UNS CARACOIS CHULÍSIMOS PARA DECORAR O MURAL DO OUTONO...QUEREDES VER COMO OS FIXEMOS?





OS NOSOS COMPIS DE 3 ANOS TAMÉN COLABORARON ELABORANDO UNHAS FOLLAS DE OUTONO PRECIOSAS...

E ESTE É O RESULTADO DE TANTO TRABALLO...


2 comentarios:

  1. Hola! A pesar de que non falamos moi amiúdo, acordámonos moito de ti. Estamos traballando moito no cole. Zaira. Moitos bicos.

    ResponderEliminar
  2. Ola Zaira e familia!!

    Que ilusión me fai que me escribades. Xa me contaron que este ano tedes a Ana de profe, que sorte!! é marabillosa.
    Eu tamén me lembro moito de vós.
    Que pasedes un bo nadal e un feliz ano. Recordos e bicos para todos.
    Unha aperta moi forte da profe Silvia. Muuuuuuuaks.

    ResponderEliminar