viernes, 10 de febrero de 2017

LECTO-ESCRITURA NA MESA DE LUZ II

COMO XA VOS COMENTEI NUNHA DAS ENTRADAS ANTERIORES, ESTAMOS A TRABALLAR A LECTO-ESCRITURA A PARTIR DOS NOMES, XA QUE É ALGO MOI SIGNIFICATIVO PARA OS NEN@S. 

ADEMÁIS DOS NOSOS PROPIOS NOMES, TAMÉN ESTAMOS A RELIZAR ACTIVIDADES RELACIONADAS COA LECTO-ESCRITURA EMPREGANDO OS NOMES DAS MASCOTAS QUE NOS VIDES PRESENTAR Á AULA.

PARA QUE A ACTIVIDADE SEXA AÍNDA MÁIS MOTIVADORA PARA OS PEQUENOS, ENGADIMOS UN ELEMENO MÁXICO A MAIORES, A MESA DE LUZ.

NESTA OCASIÓN, REALIZAMOS A ACTIVIDADE POR PARELLAS FOMENTANDO A APRENDIZAXE COOPERATIVA NO QUE CADA UN TEN UNHA FUNCIÓN ESPECÍFICA; IDENTIFICAR E BUSCAR LETRAS E/OU COLOCAR NA DIRECCIÓN CORRECTA TRABALLANDO ASÍ A DIRECCIONALIDADE DA ESCRITURA.

CON ANTERIORIDADE TRABALLAMOS OS NOMES DAS MASCOTAS MÁIS LONGOS; "SALTARÍN" E "PERICO". ESTA VEZ, FIXÉMOLO COS NOMES MÁIS CURTOS "NICO", "COCÓ" E "ROCKY". 

E ASÍ DE BEN O FIXEMOS...

















ESTAMOS DESEXANDO COÑECER OS NOMES DAS MASCOTAS QUE QUEDAN POR VIR PARA PODER COMPOÑELOS NA MESA DE LUZ!

No hay comentarios:

Publicar un comentario